Liviu Vasilescu

Designerul antreprenorului român

În viața oricărui designer apare întotdeauna acest prim client: el însuși. Știam foarte clar ce îmi doream, însă a durat o vreme până am ajuns la forma care să-mi satisfacă perfecționismul.

Voiam un simbol geometric, cu un raport unitar al laturilor, cu cât mai puține elemente și totul să fie negru/alb, un simbol-monogramă, adică să conțină literele „L” și „V”.

Soluția a fost un logo pătrat, format din linii principale cu unghiuri drepte și liniile secundare oblice care să contureze inițialele dorite.

Designul brandului meu personal este un omagiu adus marelui designer Massimo Vignelli, de aceea fontul de brand este Neue Haas Grotesk Text Pro, o variantă modernizată a Helvetica, iar culoarea principală de accent este Pantone Warm Red (Roșu Cald), culoarea preferată a eroului meu, restul fiind alese în armonie cu aceasta. Totodată, am ales galben și albastru pentru că vreau să contribui în cea mai mare parte cu proiecte de design în România, iar verdele acela este culoarea mea preferată.

 

Servicii

— design de logo
— design de brand
— design de materiale promoționale
— design de vizualuri social media
— design de website

Previous
Previous

Social Innovation Solutions