KANÉ | Localnicii
Inițiativa locală de a susține afacerile din HORECA
În contextul crizei COVID-19 și a impactului negativ asupra industriei HORECA (HOteluri, REstaurante, CAfenele), Răzvan Crișan (CEO, Co-fondator) și echipa KANÉ au dorit să realizeze un proiect care să țină în viață afacerile implicate în acest domeniu, cu un focus special pe furnizori, elementul cheie al oricărui brand din lumea ospitalității.
Totodată, inițiativa Localnicii a apărut în perioada premergătoare sărbătorilor de iarnă, deci a fost o ocazie excelentă pentru a încuraja oamenii să consume produse locale și să-și facă cadouri cu însemnătate, atât specială, dar și pragmatică.
Agilitatea a fost cuvântul cheie al acestui proiect, iar identitatea grafică pe care am dezvoltat-o s-a bazat pe elemente de brand și tipografice deja existente ale KANÉ. M-am concentrat pe a scoate în evidență numele proiectului (Localnicii) și am fost ghidat de atributele brandului principal: puternic, discret și context local.
Vă invit să susțineți #Localnicii și să descoperiți designul (live) al siteului: KANÉ | Localnicii
Servicii
— design de logo
— design de website
— design de vizualuri social media